ROGER

REUBEN HAMLYN

13 MIN

REGNO UNITO

2019

Lena si avventura nel suo nuovo lavoro in qualità di "Roger", un serivzio che fornisce ai propri clienti un assistente domestico con il quale loro non comunicano mai direttamente. Sentendosi a disagio con il proprio ruolo, Lena cerca di costruire una relazione con il suo datore di lavoro in modi inaspettati.
Lena embarks on her new job as a “Roger,” a service application that provides its clients with a domestic assistant with which they never directly communicate. Unsettled by her new role, Lena strives to build a relationship with her employer through unexpected means.

Roger Director
Dopo la laurea al King's College di Londra in scienze umanistiche, si occupa di cinema narrativo, documentaristico e artistico. Il suo corto Brother! sulle rigonfie e artificiali forme di mascolinità della cultura del wrestling professionista è stato mostrato alla Copeland Gallery di Londra. Sta lavorando a un corto documentaristico girato a Himachal Pradesh, in India nel 2018.
After graduating at King's College London with a Liberal Arts degree, he starts working on narrative, documentary and art film. His last short Brother! investigates the swollen and synthetic forms of masculinity exhibited in the pro wrestling subculture, and was screened at Copeland Gallery London. He is also currently developing a short documentary shot in Himachal Pradesh, India in 2018.

NON è L'ENNESIMO FESTIVALFILOSOFIA
Visualizza il trailer

Related